نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5845
-
الف
+

خداحافظی موقت «کريس همسورث» کرکتر معروف «ثور» از دنیای بازیگری

«کريس همسورث» کرکتر معروف «ثور» و ستاره پرطرفدار فلم «انتقام‌جويان» قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «کريس همسورث» ستاره پرطرفدار فلم های «انتقام‌جويان» و «مردان سياهپوش» پس از فعالیت های بسیار در سینما ، اعلام کرده که می خواهد برای مدتی از حرفه بازیگری کناره گیری کند.

«همسورث» در یک مصاحبه‌ درباره فعالیت های آینده خود در عرصه سینما گفت : امسال ديگر در فلمی بازی نمی کنم. فقط می خواهم در خانه ، کنار فرزندانم باشم. آن‌ها در سنين بسیار مهمی هستند و بيشتر از گذشته متوجه حضور نداشتن من در خانه می شوند.

کرکتر معروف «ثور» در ادامه این مصاحبه گفت : اگر به ده سال قبل برگردم و از من بپرسيد آرزويم چيست؟ می گویم که اين دقيقا آرزوی من است. اکنون می توانم در خانه باشم و از کارهايم لذت ببرم .

«همسورث» در فلم «انتقام‌جويان:پايان بازی» به داستان قهرمان کمپنی مارول یعنی «ثور» پایان داد اما گفته علاقه دارد دوباره این کرکتر را بازی کند.

«همسورث» با اشاره به این که کرکتر «ثور» در فلم «انتقام‌جويان:پايان بازی» در سکانس های آخر با «نگهبانان کهکشان» در حال ترک کردن زمين ديده می شود ، گفت :من هنوز نمی دانم فلمبرداری  «نگهبانان کهکشان 3» چه زمانی آغاز خواهد شد اما دوست دارم با آن‌ها همکاری کنم. «آزگارديیهای کهکشان» ؛ شايد اين کار بعدی من باشد.

بیشتر بخوانید :

آوازخوان سرشناس هندی برای «انتقام جویان 4» آهنگ می سازد

«انتقام جویان: پایان بازی» دومین فلم پرفروش تاریخ سینما شد

م ح

نظر شما
ارسال نظر